tjugonionde november tvåtusentio

Nu ser min blogg skaplig ut iallafall. Eller?
Veckan blir bara plugg plugg och plugg. Fast imorgon hinner jag med att hänga med Eve hem efter skolan.
Just det. Snart ska ni få ett video inlägg!
På fredag tar jag tåget till Västerås för att hälsa på lillasyster och alla andra :)
Ska ta med kameran den här gången för jag ska ta kort på Tindra :)

Jag satte mig vid datorn för att jag skulle öva på spanska glosorna. Men det visade sig att jag hade glömt dom i skåpet i skolan. Är klar med engelska läxan och det känns jätte bra!
Har tre prov den här veckan också. Tre prov! NO, svenska och matte. Toppen.
Svenskan behöver jag inte öva på. Matten lite och NOn massor!

Förövrigt skippar jag träningen i morgon för jag tänker seriöst inte springa i snön i minus grader. Förra gången jag sprang så fick jag nästan lunginflamation. Jag lovar. Jag vaknade på natten och hade svårt att andas :o





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: