Hissa och Dissa

Tja :D
Igår när jag skulle lägga mig så kom jag på att jag hade glömt Hissa och Dissa, så det klommer nu :)


Jag vill hissa att Desperate Houswives börjar 5 oktober!
Det är verkligen världens bästa tv-serie :) Man får humor, drama och spänning i ett program.
En gång i veckan är helt lagom, för man hinner börja längta tills nästa avsnitt.


Jag vill dissa våran domare som vi hade mot Hjulsbro i måndags!
Han var verkligen skit dålig! Han gav våran målvakt rött kort för att hon tog ut benet för att skjuta, och då kom en av de andras anfallare och sprang in i hennes ben och ramla. Kul med rött kort.
Vi satte in våran största och längsta spelare i målet, Letti.
Hon var så söt när hon stog nere vi målet med tröjan till knäna :)
Och sen, när vi skulle duscha. Fy vad trevlig han var asså.
Det var fönster som man inte kunde täcka för. Där gick det förbi massa människor hela tiden.
Men det var bara domaren som glodde in. Han stod verkligen och glodde!:o
In i duschen också där Elle var. Vilket pervo!
Sämsta domaren någonsin.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: