Jag vill ha Ben & Jerry

Måste ta och börja plugga lite till provet till imorgon.
Nästa gång jag ska plugga till prov, som blir typ nästa vecka (?) så ska jag ta och köpa mig lite glass!
Eller kanske, eftersom jag sparar pengar...

Såg ni föresten att det snöade förut? :o
Precis när jag hade sprungit ut på ballkongen med min mobil och skulle ta kort så försvann dom stora snöflingorna :( Hatar ändå snö. Tur att det inte stannat.

hejs.



» lovisa

Heej:) är allt bra med dig?(:

vill du följas via bloglovin, har haft en läängelänge men har inte riktigt använt den, skulle vara kul med lite nya bloggar att läsa!:)

» Anonym

KOLLA MIN SKÖNHETSBLOGG !! :)



LOTTAR UT EN TANGBLEKNING I BLOGGEN VÄLDIGT ENKELT ATT VINNA ! :)



WWW.CANEZ.BLOGG.SE :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: