Ska jag gå ut och fotografera?

Jag funderar på om jag ska gå ut och ta lite kort.
Det blir kallt om händerna och jag har lite huvudvärk...
Jag får se hur det blir.

Jag skriver ganska lite om min vardag här. Så nu berättar jag om min dag idag :D
Skolan idag var bra. Bild, Engelska, Spanska, Lunch, Spanska, sen kunde jag gå hem om jag ville eftersom jag hade ont i halsen och inte skulle med till badhuset.
Men jag följde med ändå. Det var roligt på vägen dit för Elle och Lina ramlade av cykeln xd
I badhuset var det väl inte så jätte roligt. Skulle egentligen gå med Moltas och Bella hem efter, men Moltas fick sjuts av typ Antons mamma? Och Bella skulle gå till Siemens och möta Love.
Så jag fick sjuts av mammas jobbarkompis, tack tack :)

Bara för att jag redan saknar tiden då det inte låg snö på backen så lägger jag in en bild på några ankor!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: