Detta fält måste fyllas i

Nu sitter jag och taggar till imorgon. Jag ska nog inte dricka så mycket cola som jag sa, kommer behöva springa på toa hela tiden :p Det är signering imorgon så jag ska ge bort min skylt som jag gjorde till Rix fm i Norrköping. Den är inte världens snyggaste, men det är iallafall något. Jag tar med mig kameran, så bilder kommer.
Har jag tur kanske jag får ett kort med oss tillsammans :) Jag tar tåget till Västerås den här gången också.
Måste hinna ta ut 100kr innan bara.

Nu på förmiddagen har jag vart ute i Lotorp och hjälpt till lite med kraftloppet. Jag och Jonna vifftade med flaggorna så att de som sprang skulle springa rätt. Det var ganska roligt för Jonna äger på att tagga löparna, haha.


Bara för att det är lördag


» amalia

blir sugen på godis när jag ser bilden :D

läcker bild ! ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: