Fredagsmys hos bravo :)

Igår sov jag över hos Evelina. Vi lagade tacos, som ni ser på videon här under. Det blev verkligen jätte gott!
Sen så satt vi vid datorn, kollade på lite bilder och såg på film, John Tucker must die.
Efter ett tag så märkte jag av att jag inte tål hennes katter. Inte konstigt efter som både pappa och markus är likadana. Så jag nös typ en miljon gånger och så började det klia as mycket i ögonen. Imorse när vi vaknade så kollade vi klart på I taket lyser stjärnorna. Sen fick jag kli igen och så nös jag ytterligare en miljon gånger. Strax efter frukosten gick jag hem för att duscha. Jag orkade inte vara kvar bland katterna. Jag nös till och med så mycket att efter ett tag började det smaka lite blod i munnen. Kan det bli så? Här är några bilder från igår :)




Eves drinkar består av fruksoda och is :)




Skickligt!


» Evelina Bravo ♥

det va svinkul

MEN NEEEEEEJ TOG DU KORT PÅ MIN FULA BILD AHAHAAHAHH

» Mona

Sv: Okej, så du känner Evelina Bravo haha jag följer hennes blogg ^^

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: