Hissa och Dissa

Nu ska jag dra igång med hissa och dissa för första gången!


Jag vill faktiskt börja med att hissa skolans mackor! Jag verkligen älskar mackorna.
I skolans caféteria säljer de frallor och ciabatta med ost. Om man struntar i att köpa en fralla på några dagar så njuter man verkligen nästa gång. Haha, nu låter det som att jag är jätte tjock. Men det är verkligen sant.


Dissen vill jag ge till våran stadsminister. Någon gång ska jag seriöst skicka ett mail till honom om skolmaten.
Ge skolan mer pengar Reinfeldt så att vi får bättre mat! Man kan väl inte behöva svälta för att det är dålig mat?
Okej, det finns mat som faktiskt ser ut och är god, men en del kan man inte ens titta på utan att tänka på något annat.

På torsdag nästa vecka kommer nästa hissa och dissa.



» Evelina Bravo ♥

erika , vi har ju jättebra mat i vår skola ? :s

bara för att du inte tycker om något

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: