Monday

Usch det är måndag :( Har ingen lust att gå till skolan idag. Har idrott direkt på morgonen och det är ju inte världens bästa väder precis. Det är ingen träning idag för att det ska vara föräldramöte. Och på onsdag kan jag inte komma...På tisdag däremot taggar vi match mot Smedby! Det blev lika förra gången om jag inte har fel. Den här gången vinner vi lätt! :)

Moderaterna fick alltså flest röster i valet. I skolvalet röstade jag på Socialdemokraterna, så jag hade väl hoppats på att Moderaterna skulle förlora iår. Fredrik förtjänar inte vinsten, så ful han är.

Jag bjuder på en bild från igår :)



» hanna

jag gillar din blogg :]

» Alexandra :]

sv: tack



du värkar gilla att ta kort på dina skor ;]



xoxo Alexandra

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: