Tjugonde september tvåtusen tio

Skolan idag var helt okej faktiskt! Förutom matten, fast jag ligger flera sidor före nästan alla, så det kanske inte gör något om jag slöar en aning?
Jag älskar slöjd! Det går jätte bra för mig nu med stickningen! Det kanske inte blir en ful grytlapp trots allt?

Efter skolan stack jag hem och lämnade min väska för sen skulle jag möta Elle och Lina. Elles fåglar är roliga :)
Vi bakade chokladbollar. Det blev ganska lyckat förutom att Lina tog en halv deciliter mer socker än hon skulle, så det knastrade mellan tänderna. Och så var det lite smörklumpar i också, men inte så mycket :)


Media markt i Norrköping



» viccan

OTROLIGT fin bild!!! När var de :)



Sv: Haha på min nya skoldator håller man ner Fn (bredvid ctrl) Och trycker på Print :P

» ASIAT

vad göörs? =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: