11/02/11

Har inte bloggat så jätte duktigt eftersom det är mycket i skolan nu.
Men nu är det fredag och det är sjuukt skönt!
Imorgon är det öppethus så ska till skolan ändå, i tre timmar. Sen blir det perfect med lite folk och sen imorgon kväll ska jag, Becka och Lina sova hos Elle och kolla på melodifestivalen :) Det blir myyys.

I skolan idag var det soft. Först målade vi med vattenfärg på bilden. Sen jobbade vi med gramatik på engelskan. Sen på spanskan gjorde vi typ ingenting för Bruce var i datasalen med 7:1. Sen efter lunchen gick vi upp i datasalen. Nästa vecka ska Thez och jag läsa om spanjens fotboll.
Efter spanskan gick jag, Lina, Jossan, Kewin och Moltas hem till Kewin och lekte med kewins hundvalp och kollade på när Kewin och Moltas körde fifa. Vi hade ju ingen matte eftersom vi skulle hinna gå till grosvad, men vi fick skjuts av Moltas snälla pappa i deras minibuss, eller nått :)
Skridskorna gick väl inte jättebra. Jag har glömt bort hur man åker plus att jag såg ut som en muppad asdfghjjkö i hjälmen. Plus att det var pinsamt att åka.
Nu sitter jag i soffan med datorn och på tvn visas desperate housewives!
Förresten är jag jätteglad för idag kommer Eve hem från Chile där hon har vart i 6veckor! :D
random bild



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: