20 foto dagar!

1: En bild på mig själv
2: En bild från idag
3: Dagens outfit
4: En bild på någon jag saknar
5: En gammal bild på mig själv
6: En bild på mina idoler
7: En bild som jag aldrig har visat
8: En gammal bild på mina vänner
9: En redigerad bild på mig själv
10: En bild på någon som alltid stöttar och hjälper till
11: Mitt gamla klassfoto
12: En bild på någon i min familj
13: En bild från i somras
14: En bild som påminner mig om gamla tider
15: En bild som gör mig glad
16: En bild på mitt intresse
17: En bild på någon med fint hår
18: En bild på mig och en kompis
19: En bild på en vän som jag inte varit med på länge
20: En bild på vad jag åt till lunch idag

Jag tycker att det här verkar roligare än det andra jag har skrivit om varje dag. Ska verkligen försöka hålla mig till det här! :D



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: