gotta be okey, just dance

Sitter och lyssnar på gamla låtar. Inte jätte gamla egentligen. Typ två-tre år gamla.
Typ som Just Dance och I kissed a girl.
I kissed a girl påminner om mellanstadiediscona. Åh, jag kommer ihåg ett på viggestorp. Alla stog och typ hoppade på golvet när dom spelade den låten. Så kul :)
Min mamma har pratat flera gånger om alla högstadiediscon. Men det är ju aldrig några?
Det skulle faktiskt vara fett roligt! :) Är det inte någon som har något syskon i nian eller så som kan fixa ett i matsalen eller i caffan? Blöh jag är desperat :(

Förresten så är det ju lov nu! Ska bli sjukt kul hela lovet, är taggad som in i hell!
Imorgon har Eve och jag taconight. äntligen. Sen tar vi bussen in till stan vid elva, och sen spårvagn till hageby där rebound ska uppträda och signera :) Ska shoppa lite också.
TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG



» vickan

åh, discon! det var flera evigheter sen jag var på ett sånt senast, kommer troligtvis inte komma några fler heller.

går i nian, och det har då aldrig varit något högstadiedisco x)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: