tävling!


hatar att blogg.se förstör färgerna!



» S O F I A

Vi kanske kan ställa varsin fråga i varandras bloggsvar?♥

» elenor

svar: TACK ERIKA! :D:D:D:D:D<3<3<3

» william

SV; tack så mycket:D

» I S S A ♥

jag har alltid velat ha en bloggsvar, fast jag har inte vetat hur man får tag på en sådan, så därför vill jag vinna :) <3

» Anonym

jag ska vinna bloggsvar för att jag har alltid viljat ha bloggsvar. :DDDDDDDDDDDDDDDDDD <3

» larian

em jag tycker att jag ska vinna för att aja jag vet säler att alla kmr säg ajag har alltid vilja ha en blogg svar aa men jag tror jag säger samma sak jag har alltid vilja ha en men aja btw SKIT SNYGG BLOGG EN AV DE BÄSTA (jag vet attg jag inte vinner så aja)

» jasmine sundell

okej, jag skulle vilja ha en sånn för att det skulle vara lite fränt och för att alla läsare ska slippa komentera om de vill fråga något, så kan de skriva där.

inte för att folk komenterar så mkt, men åndå :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: